POMURSKA A LIGA PANDOLO ŽE OD LETA 2011
CILJI PROJEKTA
IN CILJNE SKUPINE
Osnovni cilji
Pomurske a lige pandolo 2019 so večanje popularnosti
znotraj ciljnih skupin, spodbujanje aktivnega preživljanja
prostega časa in zdravega načina življenja. Turnirji so
namenjeni igralcem vseh generacij in obeh spolov. Zaradi
enostavnosti igre igralci (z izjemo najmlajših) igrajo v
skupni kategoriji, s čimer je spodbujeno medgeneracijsko
sodelovanje.
Ciljne skupine
projekta so naslednje:
• Osnovnošolska
mladina. Zavedamo se pomembnosti spodbujanja športne
kulture pri najmlajši generaciji, zato aktivno
organiziramo predstavitve na osnovnih šolah. Najbolj
zainteresirane igralce povabimo k sodelovanju, pri čemer
stremimo k povečanju števila ekip v prihodnosti. Prav tako
je pomembno zavedanje lokalne ter nacionalne kulturne
dediščine, kjer igra predstavlja kompromis med zdravo,
koristno ter mladini atraktivno dejavnostjo.
• Dijaki,
študentje ter mladi do 30 let.
Igro Pandolo predstavljamo kot možno obliko aktivnega
preživljanja prostega časa. Nadejamo si povečanega števila
ekip mlajših generacij, kar dosegamo s sodelovanjem s
študentskimi klubi ter mladinskimi organizacijami. Osnovni
cilj projekta bo povečanje števila ekip v omenjeni
generaciji.
• Srednja
generacija ter tretje življensko obdobje. Prvenstvo je
odprto za vse generacije, saj se zavedamo pomembnosti
aktivnosti med vsemi generacijami. Spodbujamo aktivno
sodelovanje starejših generacij, ki so rasle s pandolom in
podobnimi igrami. Turnirji so tako primer
medgeneracijskega sodelovanja.
V času vse
pogostejšega aktivnega športnega udejstvovanja v športu
vseh generacij, si želimo aktivno sodelovati z
organizacijo kvalitetnih dogodkov. Merljivi cilji v
srednje ročnem, ki jih bomo s projektom skušali
realizirati so:
• povečanje
števila ekip in udeležencev na turnirjih glede na pretekla
leta,
• boljša
prepoznavnost igre Pandolo med mlajšo generacijo, število
ekip v mladinskem tekmovanju,
• povečanje
obiskov spletne strani in strani na socialnih omrežjih in
• povečanje
števila organiziranih turnirjev in predstavitev.
MEDIJSKE AKTIVNOSTI
Aktivno medijsko
udejstvovanje projekta bo potekalo v času trajanja
prvenstva in sestavljeno iz naslednjih aktivnosti:
• Tiskovni
konferenci. Pred pričetkom in po zaključku državnega
prvenstva bosta organizirani tiskovni konferenci za
lokalne medije.
• Izjave za
javnost. Društvo uspešno sodeluje z tiskanimi, radijskimi
ter spletnimi mediji (Delo, Slovenske Novice, Dnevnik,
Radio Slovenija, Radio Murski Val). Izjave za javnost
načrtujemo pred začetkom projekta, pred ter po vsakem
turnirju.
• Tisk plakatov in
letakov.
• Zbirke dogodkov.
Vsi dogodki so redno objavljeni na znanih portalih
(rtvslo.si, napovednik.com, dogaja.se, pomurec.com,
sobotainfo.com, ...). Kot člani Olimpijskega komiteja
Slovenije smo deležni zagotovljene objave dogodka v
časniku Dnevnik. Izjave bodo poslane tudi v medije,
specializirane za športno rekreacijo (npr. Polet).
• Spletna stran
www.prekmurski-pandola.si povprečno na leto zbere okrog
16.000 ogledov.
• Sociana omrežja.
Vse bolj pomembno je aktivno udejstvovanje na socialnih
omrežjih - aktivno sodelujejo na omrežjih Twitter,
Facebook, You Tube in Pinterest.
MERJENJE USPEŠNOSTI
-
Plodno sodelovanje med sponzorjem in
sponzorirancem vodi v obojestranske koristi.
V tej povezavi
lahko merimo neposredne učinke sodelovanja:
• število
medijskih objav, kjer sta omenjena sponzor in
sponzoriranec,
• število
koristnikov produktov sponzorja, ki so posledica promocije
na dogodkih v okviru projekta ali ugodnejšega sodelovanja
na projektu v primeru koristenja dotičnega produkta (npr.
zavarovanja),
• neposredna
prepoznavnost sponzorja pred in po izvedbi projekta (npr.
izvedba anket),
• število obiskov
spletne strani sponzorja, ki so posledica povezav iz
spletne strani sponzoriranca.
Neposredni učinki
projekta v povezavi z osnovnimi cilji:
• Povečanje
števila članov in prepoznavnosti igre. Glavni učinek
sponzorstva projekta bo kvalitetnejša organizacija
dogodkov in posledično lažje vključevanje igralcev vseh
generacij. Učinek je neposredno merljiv z številom
različnih ekip in igralcev v prvenstvu.
• Povečanje
števila gledalcev. Olajšana organizacija s sponzorskimi
sredstvi vodi v spodbujanje organizacije še na dodatnih
lokacijah in tako večji doseg ter učinek do gledalcev.
• Povečanje
prepoznavnosti in zanimanja za igro bo ovrednoteno s
številom objav v medijih, številom obiskov spletnih strani
in dejavnosti na socialnih omrežjih
DODATNO
Glede na dogovor s
sponzorjem je tako možno ciljno publiko projekta
približati segmentu populacije - ciljni publiki sponzorja
s povečanjem števila aktivnosti do določenih ciljnih
skupin. Na ta način je možna izpeljava
predstavitev igre kot zanimive rekreacijske aktivnosti.
Približevanje ciljnemu segmentu je možno tudi z pripravo
ekskluzivnih ponudb do koristnikov projekta, npr.
ugodnejši produkti sponzorja ali ugodnejše sodelovanje v
projektu za koristnike omenjenih produktov. S tem bi
sponzorju omogočili neposredno vzpostavitev odnosa do
potencialnih novih koristnikov produktov. Rast športnega
projekta hkrati asociira na uspeh, zdravo in aktivno
življenje.
Navkljub temu
smatramo, da je projekt še v zgodnji fazi, kjer je na
razpolago še veliko potenciala. Z zgodnjim sponzorski
sodelovanjem je tako prilagajanje potreb obeh strani
bistveno lažje.